pátek 9. listopadu 2007

Co si myslím o blogování

V několika slovech považuji blogování za ztrátu času. Vždycky jsem ale chtěl psát o hudbě (snažím se psát např. na některých víceméně neznámých hudebních serverech) a proto jsem si s dovednosti sobě vlastní napsal, tím málem co z oblasti tvorby dynamických webových aplikací umím, hudební portál. Byl jsem plný elánu do nové práce a budování nového hráče na poli psaní o u nás alternativnějších hudebních žánrech. Měl jsem sestavenou redakci, jmenovaného šéfredaktora a web jsem dokončil se spoustou funkcí pouze s týdenním zpožděním. Vše vypadalo nadějně, pomalu jsem vychytával všechny možné a nemožné bugy…
A nakonec jsem skončil u blogu. Proč? Došel jsem k názoru, že psát sám hudební server nemá z hlediska návštěvnosti moc velkou budoucnost. Při hledání nových redaktorů jsem zkoušel všechno. Po dlouhodobé nečinnosti staré redakce jsem kontaktoval kamarády, psal inzeráty na last.fm, písmáku, newmusic fóru a nevím kde ještě. Vždycky se někdo ozval, ale tím naše komunikace skončila. Tak nevím kde je chyba...

ale uvědomuji si, že tímto zbabělým krokem svým způsobem už i ve mně...

Žádné komentáře: