pátek 11. dubna 2008

Neonácek - Chcete ho?



Velmi zájimavě odstrartovala kampaň na stránkách www.chceteho.cz, snažící se upozornit na rostoucí vliv pravicového extremismu v naší republice. Podívat se můžeme na dvě videa, nabízející nám k osvojení dva opuštěné miláčky z útulku Kubíčka a Daníčka, na klip k písni Jana Budaře Brožurka, o krásách pravicového karaoke a nakonec 24.4. na happening Nedovedu pochopit. Právě poslední název mi přirostl k srdci nejvíce. Jsem neskonale rád, že já sám jsem ideologii těchto intelektuálu nikdy neporozuměl. Stejně jak oni asi neporozuměli tomu, co je to svoboda a především, kdo je to člověk.

Link na videa

3 komentáře:

eL řekl(a)...

koukám, že jsme měli stejný nápad ... he he :-)

AutumnCollection řekl(a)...

A zjistil jsem že nejsme jediní :D.

eL řekl(a)...

a v tomhle případě je to, myslim, jedině dobře ;-)