neděle 30. března 2008

Bon Iver vol.2

Ve svém únorovém hledáčku, zaměřeném na desku For Emma, Forever Ago, jsem uzavřel článek polemikou, zda se placka stane tou jednou nej pro rok 2008. Poněvadž jsem se rozhoupal k napsání recenze pro server galaxie.name, musel jsem album bodově ohodnotit a toto hodnocení se nakonec vyšplhalo na úctyhodných 93%,
doprovázeno otázkou proč vlastně nedat plných sto. Bon Iver doopravdy natočil neotřelé a velmi silné album, nemluvě o zajímavých okolnostech, jež předcházeli jeho oficiálnímu vydání. Dalším velkým plus jsou úžasná videa živé performance na internetu, kde ze zpěváka doslova všemi směry tryská neuvěřitelná energie, jež Vás zarazí do křesla a úžasný klip, do písmenka vystihující pocity vyvolávané písněmi. Proto Vám chci touto cestou poslat jedno velké upozornění...For Emma, Forever Ago američana Bona Ivera je úžasný počin a pokud jsou Vám hořké písně zabalené v indie/neosoul kabátečku alespoň trochu při srsti, nemůžete sáhnout vedle.

The Wolwes (Act I and II) - úžasné zakončení live
The Wolwes (Act I and II) - live
Lump Sump - live

Má recenze na serveru Galaxie

2 komentáře:

Áňa řekl(a)...

jo bon je bon.. a dobra recenze opravdu dokaze primet dalsi lidi ke stazeni desky :)

AutumnCollection řekl(a)...

Ou, díky moc, jsem rád že Tebe jsem přesvědčil :).